[X]

המילה האחרונה באירופה בתחום תנורי חימום אמבטיה, הינם גופי החימום של “פיקסול”. הם חדשניים בטכנולוגיה, מעוצבים להפליא, צבעוניים ויפים! מגיעים בצבעים: אדום, ירוק, שחור או לבן-חלבי. כמו כן ניתן לקבלם בגימור של מראה שגם תהא נטולת אדים!

הפיקסולים עשויים זכוכית מחוסמת, בלתי שבירה, המתחממת ע”י שימוש באור אינפרא אדום!

הפיקסולים נתלים בצורה קלה ומהירה על הקיר ומתחברים לחשמל, בכל גובה רצוי. על לוח הזכוכית ניתן לתלות מתלה מגבות אחד או יותר, העשויים מנירוסטה ומגיעים בגימור מוברש או מבריק, כך שבנוסף לחימום האמבטיה, נקבל מגבות יבשות ומחוממות, רכות ונעימות ונזכה לחוויה חדשה בחדר האמבטיה.

תנורי חימום לאמבט של פיקסול מגיעים עם שלט בעל טרמוסטט וכן נתיך המונע התחממות יתר של לוח הזכוכית, כך שלא נקבל כוויה עם כל נגיעה בלוח! הפיקסולים הינם בטוחים ובטיחותיים במיוחד לילדים וכן לסובלים מבעיות נשימה, היות ואינם מיבשים את האויר. החום המופק הינו רך ונעים!

בנוסף מצויד השלט ב-9 תוכניות מובנות, המאפשרות שליטה אוטומטית על רמת החום לאורך שעות היום ולאורך ימי השבוע, על פי לוח הזמנים של המשפחה: ניתן לתכנת כך שבכל יום החימום יעלה כחצי שעה לפני שעת הרחצה היומית, ואז אני נכנסת לאמבטיה חמימה עם מגבות חמות ונעימות מוכנות לשימוש. לאחר הרחצה נעטוף את ילדנו במגבת חמה ונוכל לעבור לחדרו, שגם הוא חומם מראש, מבלי לגרום לו להתקררות. לתוכניות הקבועות ניתן להוסיף תוכניות אישיות.

הפיקסול הינו תנור חימום אמבטיה בטוח, ידידותי לאדם ולסביבה, חסכוני, אינו דורש תחזוקה, קל להפעלה, עיצובי ובטיחותי!