[X]

פתרון חימום לאמבטיה חדשני, עיצובי, איכות ומיוחד: מחממי “פיקסול” היפהפיים הגיעו הישר מאירופה לישראל!

מחממי “פיקסול” עשויים לוחות זכוכית מחוסמת, עבה ובלתי שבירה, צבעוניים ויפים. הפיקסול מחמם על ידי קרניים אינפרא אדומות, המפיצות חום נעים ורך. טכניקה זו היא בטוחה ובטיחותית, ידידותית לאדם ולסביבה, ללא משבי רוח מייבשים ובלתי נעימים.

הפיקסולים מגיעים במבחר צבעים: אדום, ירוק, שחור ולבן, כאשר כל צבע משרה אוירה אחרת בחדר האמבטיה. לאחרונה נוספה אפשרות של גימור מראה נטולת אדים. כמו כן יש מספר גדלים להתאמה ע”פ גודל האמבטיה ורצון הלקוח.

ניתן להוסיף מתלה או שניים לחימום וייבוש המגבות. המתלים עשויים נירוסטה, לבחירה בגימור מבריק או מוברש.

שימוש בפיקסול חימום האמבטיה מחירים הינו נוח ובטיחותי: אין שום פעולות אחזקה, אין פינות או צלעות או זוויות מסוכנות, הלוח לעולם אינו לוהט, הטמפרטורה נשמרת ע”י וסת מיוחד המונע את התלהטות הלוח ולכן הפיקסול בטוח ביותר לשימוש גם בסביבת ילדים.

חימום לאמבטיה מעולם לא היה כל כך נעים וכל כך נוח: הפיקסול מגיע עם שלט בקרה ושליטה, בו טרמוסטט וכן 9 תוכניות מובנות. תוכניות אלה מאפשרות תכנון החימום על פני שעות היום ולפי ימי השבוע השונים. למשל, ב-6.30 בבוקר יידלק החימום עד 8.00; הטמפרטורה תרד והחימום יתגבר שוב לקראת הערב, זמן רחיצת הילדים. עם סיום האמבטיה תעטפו אל ילדיכם במגבת חמימה ונעימה. עם סיום המקלחות הפיקסול ימשיך לחמם על טמפרטורה מינימאלית וייבש את המגבות.

חימום לאמבטיה מחירים על ידי פיקסול מייצר חווית אמבטיה חדשה, נעימה, חסכונית וירוקה.