[X]

אלטרנטיבה לחימום תת רצפתי

גלו חוויה חדשה וטכנולוגיה מתקדמת לחימום חדרי הבית- לוחות החימום של “פיקסול” יחממו את חדרי ביתכם בחום נעים ורך, המתפשט בחלל החדר ואינו מייבש את האוויר בו.

גופי החימום של “פיקסול” הם הצעקה האחרונה באירופה בתחום החימום- עיצוב נקי וצעיר, תוך חסכון אנרגטי! הפיקסולים יכולים להשלים חימום תת רצפתי בחדרים הדורשים יתרת חום נוספת, או להחליף חימום תת ריצפתי במידת הצורך. במקרה של שימוש ביחידות החימום של פיקסול, אין צורך ב”חפירות” (תרתי משמע) או בתשתית מיוחדת, צריך פשוט שקע חשמל בקיר, ולבחור את צבע או גימור היחידה.

הפיקסולים עשויים לוחות של זכוכית מחוסמת, צבעונית ויפהפייה, במידות שונות.

חימום תת רצפתי

חימום החדר נעשה ע”י שימוש בטכנולוגיית אור אינפרא-אדום, בשיטה בריאה, איכותית וחסכונית, החימום אינו מייבש את האויר, בריא לגוף האדם, ידידותי לאדם ולסביבה ומוגדר כ”חימום ירוק”.

ה”פיקסולים” הינם בטוחים ביותר גם כאשר יש בבית ילדים קטנים: הם בטוחים למגע ואינם גורמים לכוויות, חזקים, יציבים ובטיחותיים לילדים (באישור מכון התקנים הישראלי).

אפשר למצוא את הגופים בצבעים שונים : אדום, ירוק, לבן ושחור. הגופים מוסיפים צבע לחדר ומהווים כתם צבעוני עליז המשתלב בעיצוב או מקשט אותו ומשרה אוירה חמימה (אדום), יוקרתית (שחור), רגועה (לבן-חלבי), שיק’ית (ירוק) , או שמחה (מראה) הכול לפי הצבע/ הגימור הנבחר.

בניגוד לנושא חימום תת רצפתי גופי החימום של “פיקסול” הינם חסכוניים ביותר בשימוש, מאחר ומעבר לצריכת החשמל הידידותית שלו, הוא בעל שליטה ממוקדת, אנו בוחרים את החדר אותו נרצה לחמם, את השעות, את הטמפרטורה ועוד. חימום תת רצפתי וכל זאת נעשה ע”י שלט מתוחכם המכיל 9 תוכניות מובנות לבחירה ובנוסף תוכלו לתכנת ע”פ רצונכם וצרכיכם. למשל: בבוקר לקראת הקימה החדר מתחמם לרמת חום גבוהה יותר, לאחר היציאה מהבית החימום נפסק או יורד לרמה מינימאלית, לקראת הצהרים, כאשר הילדים חוזרים הביתה החום שוב עולה, עולה שוב עם רדת החשיכה, ויורד לרמה נמוכה עם הגיע שעת השינה. אפשר לתכנת תוכניות שונות לפי ימי השבוע וכמובן לכל “פיקסול” להתאים את התכנות שלו.

הבחירה בגופי חימום “פיקסול” מעוצבים הינה הנבונה, הנכונה והחכמה ביותר.

את ה”פיקסולים” ניתן לתלות על הקיר בכל גובה שנרצה וכל שנותר הוא להכניס את התקע לשקע החשמל ולהתחיל ליהנות מהחימום הנעים והמראה האלגנטי של “פיקסול”. אפשר לקבל את ה”פיקסול” גם עם רגליות ולהציבו על הרצפה, כאשר היתרון כאן הוא שניתן להזיזו מפינה אחת לאחרת.

ניתן לקבל את ה”פיקסול” גם בגימור של מראה (שתמיד נקייה מאדים בעת החימום) לחדרי אמבט או שינה, או צבעוני בתוספת מתלה מגבות לחימום וייבוש המגבות.