[X]

131 111 4 

הנכם מוזמנים להיחשף לבשורה העיצובית בתחום החימום, ולחוות חוויה חדשה ומהנה של חימום על-ידי גופי החימום החדשניים, היפהפיים והחסכניים של “פיקסול” המשמשים גם תנורי חימום לאמבטיה.
מדובר בסדרת תנורי פיקסול, תנורי חימום מעוצבים במידות ואפליקציות שונות.
הפיקסול מגיע אלינו מאירופה, הוא בעל גימור חד ומדוייק, ועונה על דרישות הפאנג-שואי. תנור חימום אינפרא אדום אמבטיה אלו הם מהמפנקים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום בעולם.

גופי החימום של “פיקסול” עשויים לוחות של זכוכית מחוסמת, מחממים על ידי אור אינפרא אדום, חסכנים בצריכת החשמל, בטיחותיים ביותר ומצוינים לחדרי הרחצה!

החימום של פיקסול אינו מיבש את האויר ומתגלה כשיטה הטובה והנעימה ביותר לתינוקות ולאנשים בעלי בעיות במערכת הנשימה ובעלי רגישויות מיוחדות. כמו כן השיטה ידידותית לסביבה בהיותה צרכנית חסכונית ביותר של אנרגיה. הלוחות בטיחותיים ביותר גם במקום שבו יש מים ואדים אופפים את הסביבה. אין חשש מנגיעה בלוח, שאינו לוהט למגע יד ולכן מתאים במיוחד לילדים.

מתוכנתים על ידי שלט יעודי וניתן לתכנת מספר רב של תוכניות שונות על פי הצרכים המשתנים: להתחיל את החימום לפני שרוחצים את התינוק בבוקר, להוריד את הטמפרטורה להמשך היום, להעלות אותה שוב לקראת הערב והלילה. ניתן לתכנת תוכניות שונות לפי ימי השבוע השונים, בהם סדר היום משתנה וכן הלאה.

ניתן לתלות את המחממים על הקיר בכל מקום שמתאים לכם: למעלה, למטה או בכל גובה רצוי. ניתן לתלותם לאורך או לרוחב הקיר.

יתרון גדול נוסף שיש ללוחות חימום: ניתן להוסיף מתלי מגבות על הלוחות. או אז המגבות גם מתייבשות היטב וגם מתחממות!  בצאתך מהאמבטיה תתעטף במגבת חמימה, רכה ומלטפת, ממש כמו בבית מלון מפואר או בספא יוקרתי!

גופי החימום של פיקסול מגיעים במגוון צבעים ובמבחר גדלים.  צבעוניות הלוחות, באדום או ירוק, מקנים לחדר עליזות ומוסיפים צבע לסביבה. הלוחות בצבעי לבן או שחור מוסיפים אלגנטיות ויוקרה לחדר. לוח בגימור של מראה יכול לשמש כמראה שאינה מתמלאת באדים ומוכנה לשימוש בכל רגע.

גלו חוויה חדשה וטכנולוגיה מתקדמת- פתרון חימום בחדר אמבטיה

הלוחות של “פיקסול” הם הצעקה האחרונה באירופה בתחום החימום!

גופי החימום עשויים לוחות של זכוכית מחוסמת, יפה וצבעונית, בגדלים שונים.

החימום נעשה ע”י קרניים אינפרא-אדומות, שיטה בריאה, איכותית וחסכונית, אינה מזיקה לאדם או לסביבה ומוגדרת כ”ירוקה”.

הלוחות מגיעים בצבעים אדום, ירוק, לבן ושחור, עליהם מצויים מתלי מגבות. הגופים מוסיפים צבע לחדר האמבטיה ומהווים כתם צבעוני מרנין המקשט אותו ומשרה אוירה עליזה, בצבעי אדום וירוק, או רוגע ושלוה, בצבע לבן או שחור.

תוך כדי חימום חדר האמבטיה מתייבשות ומתחממות המגבות והן מוכנות לשימוש רכות ונעימות.
אפשרות נוספת היא לוח חימום בגימור של מראה! וכך תמיד עומדת לרשותך מראה נקייה מאדים! המראה מוסיפה אשליה של גודל ואלגנטיות לחדר הרחצה.

כל שנדרש להתקנת הלוח – שקע חשמלי רגיל. ההתקנה קלה ופשוטה.

הפעלת חימום לאמבטיה נעשית ע”י שלט חכם ומתוחכם. תשע תוכניות מובנות בשלט ובנוסף ביכולתך להוסיף תוכניות על פי צרכיך.

התכנות מאפשר למשל, להגביר את החימום לקראת הקימה בבוקר, להוריד אותו לאחר מכן, להגביר שוב לקראת שעת האמבטיות של בני הבית, להוריד שוב לעת לילה. ניתן גם להגדיר תוכניות שונות לימים שונים, כמו לימי החול ולימי שבת וכן הלאה.

יש לציין גם את בטיחות השימוש בלוח תנור חימום אינפרא אדום, החימום של פיקסול, שאין בו חשמל החשוף למים, הלוח אינו לוהט למגע, מצוין לחדרי רחצה של ילדים, ומאושר כמובן לתלייה בחדרי רחצה ע”י מכון התקנים.

התקינו את גופי החימום של “פיקסול” והיפכו את האמבטיה לספא ביתי נעים, נוח  ויפהפה!

הכנסת מחממי “פיקסול” לביתכם ולחדר האמבטיה בפרט – תביא חווית אמבטיה חדשה לביתכם, לילדכם ולכם.
התקדמו לגלריית פיקסול בחדרי הרחצה!